Vélemények

2010.04.06. 17:35

Szeretnélek megkérdezni titeket kedves olvasók:

- Ti mióta olvassátok a könyveket?

- Mi a véleményetek a sorozattal kapcsolatban?

- Mi tetszik a könyvben?(ki a kedvenc szereplő, miért stb.)

- Eddig melyik kötet tetszett a legjobban?

Várom válaszaitokat a kommentekben.

 

Üdv:

Dahlia

A bejegyzés trackback címe:

https://dahlia.blog.hu/api/trackback/id/tr21899436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gucilla 2010.04.06. 18:24:27

A magam részéről tavaly kezdtem olvasni a könyvet, a sorozat első évada után...
Szerintem a karaktereket eltalálták, a történet ugyan CSÖPPET eltér, de azért a fővonalat remélem követik...már csak azért is, hogy az Erices jelenetek ki ne maradjanak :) (Bár beharangozták, hogy sok csupi jelenet lesz... :) )
Ebből gondolom már kitaláltátok, hogy a kedvenc kötetem az, amelyikben Eric "boszi amnéziás" :) Ezek alapján már sejthetitek, hogy Eric a nagy kedvenc...határozottan rosszfiús humorzsák, aki minden helyzetből kivágja magát, ha segítség kell előbukkan, persze meg is követeli az árát...de hát Istenem...az amúgy se büntetés lenne, hát nem? :D :D :D

Sook' pedig minden kötetben beújít magának egy pasit. Pedig eleinte ki se néztem belőle. :D

Mindent egybevetve, én nagyon szeretem olvasni, mert eredeti, lendületes, sose unatkozom, jókat nevetek és borzongok :)
Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Audrey_21 2010.04.06. 19:18:14

Én láttam a sorozat eddigi két évadát. Nagyon érdekelt a folytatás, nem bírtam várni, így elolvastam a harmadik kötetet, aztán elölről sorrendben. Nekem is a negyedik a kedvencem, mégpedig Eric miatt. Itt teljesen más oldalát láthatjuk. Sookiet is imádom és nagyon érdekes, ahogy a karaktere fejlődik a könyvek során.

MALKAVINA 2010.04.06. 19:42:38

Szia
Én ez évben kezdtem el olvasni a könyvet, miután véletlenül rátaláltam a sorozatra, egy torrent oldalon.Előbb megnéztem a két évadot majd elolvastam a magyarul kiadott könyveket és nagyon meglepődtem, hogy milyen régen nincsenek lefordítva magyarra a könyvek pedig már a 10. könyv is ki lesz adva lassan.Maga a sorozat eltér ugyan a könyvtől, de úgy gondolom ez csak színesít rajta.(valamivel a tv elé kell ragasztani a nézőt).A könyvben az tetszik,hogy végre megtaláltam azt a könyvet ahol alakváltók, vérfarkasok,vámpírok, emberek egy helyen szerepelnek.(szerepjátszok is és már nagyon hiányoltam egy olyan könyvet, amiben minden benne van).A kedven karakterem amúgy : Pam a "borzalmas" humora miatt. A kedvenc részem pedig nekem is az ahol Eric amnéziás, talán azért mert ott romantikusabb vagy nem tudom de az a könyv tetszett eddig a legjobban. Illetve még valami ezt ugyan nem kérdezteted, de valamiért utálom Quinn-t.

Ja és nekem is lenne egy kérdésem, nektek mint fordítóknak, ki a kedvenc és nem kedvenc?

Florrie 2010.04.06. 20:46:15

4. a kedvenc könyvem mert soksok eric.
kedvenc szereplőim pam és eric .
nem tudom mikortól olvasom:D
a sorozat tetszik , de engem őszintén engem csak a főszál érdekel.

Tina70 2010.04.06. 20:53:01

Szia, elolvastam az előző kommenteket,és csak csatlakozni tudok. Nekem is Eric a fő kedvencem. Úgy látszik, a legtöbben vonzódunk a "kedves" roszfiúkhoz. Valamint szintén az a kötet a kedvencem,amiben Eric amnéziás. Idén kezdtem el nézni a True Blood-t, és gyorsan túl voltam mindkét évadon. Utána kezdtem el nyomozni, van-e harmadik évad, vagy mikor lesz, és keresgélés közben jutottam el erre az oldalra, amit azóta napi rendszerességgel látogatok. Itt megtaláltam a könyveket, amiket azóta is olvasok. Megjegyezném, hogy nem győzök eléggé hálás lenni, amiért fordítjátok őket. Most éppen próbálok erőt venni magamon, és nem beleolvasni a 7. könyvbe, csak, ha már több fejezet le lesz fordítva, de nem tudom, kibírom-e.
A lényeg az, hogy nagyon köszönöm a fordítóknak, a könyveket!

OL@vasó 2010.04.06. 20:54:38

@MALKAVINA: Én csak olvasó vagyok,így a filmekhez nem tudok hozzászólni.Csatlakozom a többi Erices rajongóhoz,szerintem a legjobb figura.Sookie-t is szeretem,de lassan már mindenkibe
belezúg:vámpír,farkas,tigris stb,stb..,és az új fejezeteket naponta lesem,várom és nagyon örülök ennek a REMEK fordító csapatnak.És tényleg ki akedvenc ?

OL@vasó 2010.04.06. 20:58:14

Bocsi @MALKAVINA az előbb valamit elszúrtam-véletlen volt!Még új vagyok ,de majd figyelek

ivi086 2010.04.06. 21:10:48

Szia!
Én 2009 nyarán kezdtem el olvasni. Filmben nem éppen a kedvencem a, könyvek jobbak, mert a képzeletemben másképp néznek ki a szereplők (sztem úgy jobb, persze aki az Ericet alakítja színész nagyon helyes). Nekem is Eric az egyik kedvencem, de Quin is kezd tetszeni. Imádom az ilyen könyveket és elég sok hasonlót olvastam is. Ezeket a könyveket 1-2 nap alatt elolvasom, mert egyszerűen nem tudom letenni. Sajnos nem sokára vizsgázom és a tanulás helyett is ilyen könyveket olvasok...:)Köszönöm nektek, hogy ilyen gyorsan lefordítjátok számunkra.

M@minti 2010.04.06. 23:54:58

Már szinte közhely, de nekem is a kedvencem Eric, meg Pam. :D És a negyedik kötet, mert jó sok Eric van. A kövi kedvenc a kilencedik, de azt nem fejtem ki, hogy miért. :P
A filmsorozat nekem sem jön be annyira, főként a második évad, ahol már csak nyomokban emlékeztet a könyvre. Meg az is zavar, hogy Eric figurája annyival gonoszabbra van véve, hát hol tart ő hetekig fogva-kínozva embereket a pincében? :o Ennyire azért nem aljas.
Quinnt én sem annyira szívlelem, szeretném, ha kikerülne a képből (valójában persze tudom, hogy kikerül-e, de gondolom, nem szeretnétek előre tudni). Pedig az ÉSSZERŰSÉG szempontjából az eddig felbukkant 4 pasas közül ő a második befutó. (Alcide, Quinn, Bill és Eric a sorrend) De persze ilyenkor nem az ésszerűség dönt... :D

M@minti 2010.04.07. 00:02:06

Ja, és nagyjából februárban kezdtem érdeklődni a sorozat után, akkor szereztem meg a magyarul elérhető könyveket és a filmsorozatot is. Nagyjából egyszerre is kezdtem olvasni és nézni, az elején még totál véletlenül szinte párhuzamosan haladtam egy darabig, de aztán a könyvvel jobban haladtam. Aztán mikor kifogytam a magyar könyvekből, jöttek az angolok, mert űzött a kíváncsiság... :) (Sajna annyira jó nem vagyok angolból, hogy könnyedén olvashattam volna, de sokat segítettek az online fordítóprogik. :D) A magyar fanfordításokat keresgélve találtam erre az oldalra, aztán utóbb itt is ragadtam.
Momentán alig várom, hogy végre megjelenjen a 10. kötet is!

ViVcSiKeEe 2010.04.07. 15:42:45

Barátnőmmel kezdtük olvasni a True Bloodot a Twilight saga után, és nagyon megtetszett. Szerintem ezek a könyvek egyre jobbak. A sorozat nagyon jó alig várom a folytatást bár igazából a 4. évadot várnám mert szerintem az volt a legjobb könyv Eric miatt...=) remélem azt nem változtatják meg annyira, mint az első 2 évadot, és tényleg sok Eric lesz benne, és tényleg megtörténnek azok amik a könyvbe is=) ebből gondolhatjátok, hogy Eric a kedvencem =) azért szurkolok, hogy a végén ő jöjjön össze a Sookie-val...

Dahlia 2010.04.07. 15:52:46

Be kell valljam én még nem olvastam végig az összeset.(a töri tanárnőmtől kapom az angol könyveket...nagy rajongója a True Bloodnak) Azt figyeltem meg, hogy az első részben még Sookie talán szűz (bár erre nem emlékszem pontosan) és arról panaszkodik, hogy egyetlen pasija sincs aztán a további könyvekben meg csak lesek, hogy egyszerre hányan keresik a kegyeit.Ő meg persze, válogat. Én is ezt tenném :) Én nagyon szeretem Sookiet. A sorozatot Anna Paquin miatt kezdtem el nézni. Aztán már Alexander (Eric) miatt is néztem. Bill nekem kicsit olyan tejbe tök figura, de Sthepen Moyer tetszik, és a szerep nem ront rajta.Egyébként meg, szinte bármelyik szereplőt bírom, Samet is a béna kis próbálkozásaival. Mindenkinek olyan jó beszólásai vannak.

florcigirl 2010.04.07. 16:55:15

Én nem is olyan régen, az őszi szünetben ismerkedtem meg a True Blood-dal. Először a könyvet olvastam, és miután kellőképpen felcsigázott megnéztem a sorozatot. Jelenleg a 4. könyv a kedvencem, annak ellenére is, kedves Dahlia, hogy folyamatosan olvasom a fordításaitokat (: A kedvenc szereplőm Eric és Quinn. Nem tudok dönteni... na jó mégis. Eric. Szóval tetszik benne, hogy nagy hatalommal bír, erőskezű és természetesen tapasztalt. De mindemellett szerintem van egy szörnyen érzékeny oldala is, mely a Godric iránt táplált érzelmek bizonyítják.

Én mindigis a Team Book(s) csapatba tartoztam minden téren ... (kivétel: kötelező olvasmányok)Sokkal jobban át tudom élni az eseményeket. Olyannyira, hogy kisebb-nagyobb károkat is teszek magamban ( pl.: tövig rágom a körmöm). De természetesen a sorozaot is nagyon szeretem!
A True Bloodban legjobban az tetszik, hogy "Ami a szívemen az a számon" elmélet jellemzi. Szókimondó, de mégis rejtélyes, és Sookie gondolatmenetei is baromi jók. A poénok és csattanók sem kifelejthetőek! Egyszóval isteniiiii (:

na jó. eleget hablatyoltam

puszi (:

axelrosie 2010.04.07. 18:16:47

Nem olvasom régóta,mert a sorozatot is csak 2 hónapja láttam először! :) Majd meghaltam a folytatásért,és az IWIW-en miután beléptem a True Blood klubba,láttam meg ezt a linket.Jöttem is egyből,és ledaráltam az összes lefordított könyvet és fejezetet! :D A kedvencem Erik!Egyszerűen csak mert olyan "ERIK"! :DDDDD Na jó!Igazából én így képzelem el az IGAZI férfit!Lehet,hogy páran kissé perverznek tartanak emiatt,de a tényeken ez nem változtat!
Őszintén!Ki ne tudna maga mellé elképzelni egy szőke,Viking oriást?! :D

zanessa 2010.04.07. 18:58:12

Nekem is Eric a kedvencem:):D
De sztem azért mert ő a legkarakteresebb és ez mindenkinek bejön.xd
Én is azután kezdtem el olvasni h megnéztem az 1. és 2. évadot mert nem bírtam kivárni a folytatást:D

Raven19 2010.04.07. 21:38:47

Tavaly szeptemberben kezdtem el olvasni, mikor megjelent könyvben. Két nap volt a szavatossági ideje, annyira tetszett.
Egyébként is oda vagyok a vámpíros sztorikért, de ez. Csak utána néztem meg a sorozatot, de azt is van 10x.
A kedvencem eddig a Holtak Klubja. Ahányszor olvasom a végén mindig a nevetéstől sírok a végén. Eric a kedvenc karakterem a könyvben. A sorozatban meg Tara meg Sophie - Anne
A beszólásokon dőlni lehet.
ui.: ha gondoljátok el tudom küldeni a többi novellát. találtam egy oldalt ahonnan le lehet tölteni őket, bár kicsit ratyi formában és meg nem igazán vagyok jó angolból

Köszi a fordításokat!!
Imádlak érte titeket a barátnőimmel együtt!
pá!

Donisz 2010.04.07. 21:42:44

A nagy kedvencem Erik és Alcide
Én kb fél éve találtam rá véletlenül a könyvekre, de azóta folyamatosan keresgélem a következő részeket
nagyon köszi hogy leforditjátok őket!! nem igazán vagyok jó angolból szóval örök hála!!!

Nina85 2010.04.07. 23:07:53

Nagyon, nagyon köszi, hogy fordítjátok!
Én kb fél éve olvasom a True Blood-t, nagy kedvencem. A sorozatott láttam, mind a két évadot, de nem igazán tetszet (álltalában ha olvastam eg könyvet akkor már filmben nem tetszik mondjuk). És megtöröm Eric egyeuralmát, mert nekem Quinn a nagy kedvenc:) Mondjuk hajlok Eric felé is:D:D De csak azért, mert nekem is az a könyv tetszet a legjobban amiben Eric amnéziás.
Ja! A héten találkoztam egy sráccal aki szerintem nagyon hasonlít az én elképzelt Quinnemre (magas, kopasz, izmos, baromi jól néz ki és isteni a segge:D:D:D) Be is lettünk mutatva egymásnak...:D Remélem még találkozok vele :D ;-)

M@minti 2010.04.07. 23:45:51

@Raven19: Köszi, szerintem megvannak a novellák, nekem legalábbis biztosan. Egyszer biztos sor kerül azokra is, én speciel azért gondolom, hogy nem mostanság, mert egyrészt szerintem a többség inkább a fősztorival haladna, másrészt több olyan van, ami "Sookie Stackhouse univerzumban játszódik, de Sookie nem szerepel benne" (ezeket én speciel el sem olvastam, mert nem érdekelt), ami meg mégiscsak Sookie-s, az később ugyan kapcsolódik a regényhez, de most csak fölöslegesen elárulna olyan részleteket, amik később lesznek érdekesek. "Spoiler". :) Meg van egy olyan, ami ugyan Sookie-s, de nem nagyon kapcsolódik a sztorihoz... :)

@Nina85: Szorítok, hogy találkozz még "Quinn-nel"!!! :D

vecsko 2010.04.08. 10:04:23

Sziasztok! Nekem is a Vérszag a kedvenc könyvem meg a 9. A sorozatot is nagyon szeretem az olvastam hogy a rendező előre hozz néhány eseményt a 3. évadba (pl Eric amnéziáját)bár ezt konkrétan nem mondta csak azt hogy több Sookie-Eric jelenet lesz! Kedvenc szereplőm: Eric ( szerintem a legjobb választás volt Eric szerepére Alexander Skarsgard) Puszi nektek fordító csapat!

buborka26 · http://buborka.blog.hu 2010.04.08. 11:01:25

Sziasztok!én tavaly decemberben szereztem be a sorozatot és először nem tudtam mit gondoljak,egyszerre nagyon betegnek,mégis nagyon jónak tartottam.de a hangulata az első perctől kezdve magával ragadott:)könyvben februárban ugrottam neki,mert akkor már elérhető volt a 4. rész is és a twilight saga óta tudom h ha tetszik akkor nagyon gyorsan elolvasom és nem bírok várni a folytatásra..és mikor a 4-essel végeztem akkor bukkantam erre a kincset érő oldalra:):)azóta naponta többször benézek hátha van új fejezet:)kedvenc karakterek nekem is ERIC,Pam,Sophie-Ann..és a könyvben Sookie is de őt filmben először nem annyira bírtam.kedvenc könyv:határozottan a 4es!!és nagyon várom az új évadot júliusban!!!!további jó munkát Nektek!!soksok TRUE BLOOD-ot mindenkinek:)

agnes9992 2010.04.09. 09:40:45

Sziasztok, Ági vagyok, az egyik fordító. Valamelyikőtök kérdezte, hogy nekünk, fordítóknak ki a kedvenc, stb.
Nekem a filmben Jason a kedvenc karakterem, mert egy idióta.
A könyvben, mint pasi, nekem Alcide jön be, habár a kedvenc és a legjobban kidolgozott karakter Eric. Mindig azt a részt szeretem a legjobban fordítani, mikor ő is jelen van.
Ja és szerintem a filmet csak és kizárólag eredeti hanggal érdemes megnézni, mert egyébként borzalmas.

buborka26 · http://buborka.blog.hu 2010.04.09. 11:15:18

@agnes9992: totál igazad van a magyar hanggal kapcsolatban.elsőre szinkronosan néztem meg és borzalmas volt,vszínű ez is hozzájárult a kezdeti kétkedésemhez:)szóval csak eredeti hanggal szuper!!a kedvenceim ugye már megírtam,de Sam-et,Jason-t és Tara-t is szeretem.mindegyiküknek van szerethető oldala.én ahhoz a táborhoz tartozom aki nem igazán szereti Bill-t..se könyvben,se filmben.de ERIC...hát őt minden szinten minden mennyiségben:)C. Harris stílusa eszméletlen.imádom a dialógusait!!

MPmuzikk 2010.04.09. 20:10:22

@buborka26: Szia, neked is totál igazad van, nem tudom miért, de én sem szeretem Bill-t. Irritál. Főleg azért le a kalappal az írónő előtt, mert már nem egy mai csirke. Sziasztok-Ági

axelrosie 2010.04.10. 21:29:34

@agnes9992: Igazad van Ági!Főleg Sookie magyar hangjával van bajom!Mint egy kezdő!Az a nő nem tud hangsúlyozni!Mindig olyan,mintha kiabálna! :/ Borzalmas!
Jason meg halálosan jó fej,mert annyura kuka! "A Pluto legyen újra bolygó!" :D

fangtazia 2010.04.10. 21:35:29

Sziasztok!Ami igaz az igaz, eredeti nyelven jobb a sorozata főleg Bill hangja tetszik benne.Nekem leginkább Eric karaktere jött be de Pam és már Quinn is nagyon tetszik,viszont Bill nagy csalódás volt a könyvben.Sebaj lesz ez még jobb is remélem.Puszi mindenkinek!

Dahlia 2010.04.11. 13:43:08

@axelrosie: @MPmuzikk: @buborka26: Sziasztok, azt azért tudni illik, hogy azért olyan mintha kiabálna,mert angolul is ilyen, csak ott kevésbé hallatszik, mivel ott az a normális. Az angolok ilyenek, (főleg, Sookie stílusához hasonló emberek) énekelnek. Ha megnéztek egy shop stop adást eredetiben. Akkor tök normálisan hangzanak azok a dolgok amiket mondanak-nem a lényege fontos a szövegnek, hanem a hangsúlyok- magyar utószinkronban már idegesítő, és érthetetlen minek kell így harsogni.(nem tudom mennyire lett ez érthető)A lényeg a lényeg ők ilyenek, mi meg nem.:)és ezt nehéz utánozni.

birandrea 2010.04.11. 16:45:58

Sziasztok!
Én a megjelenéstől (magyarországi) kezdve olvastam a könyveket. Nekem sokáig Erik volt a nagy kedvencem, főleg a 4. könyvben.
Most, hogy Quinn is állandó szereplőnek tűnik, már őt is kezdem megkedvelni. Sookie karaktere egyszerűen fenomenális, nagyon jól van megformálva. Gratulálok az írónőnek, és Nektek lányok, köszönöm a fordítást.

K@mi 2010.04.12. 11:49:51

Sziasztok!
Én úgy két hónapja kezdtem el olvasni a könyveket, egyik után jött a másik. A negyedik könyv után találtam rá erre az oldalra, nagyon jó hogy fordítjátok a könyveket mert nem bírnám kivárni míg megjelennek. :) Nekem is a kedvencem a negyedik köny, hát persze, hogy Eric miatt. Én megvédeném Bill-t, nekem az ő karaktere is tettszik, de ha választanom kéne Eric lenne a befutó. :)
Közben megnéztem az első két évadot is. Hát óriási különbségek vannak köztük, de a sorozatbeli kedvencem Tara. Eszméletlen jó beszólásai vannak.
Köszi nektek a fordítást.

vadocq01 2010.04.14. 18:30:19

Hali :)Én 2009 07.-tól olvasom a sorozatot akkor kaptam az első részt a könyv nagyon tetszett igy letöltöttem a filmsorozatot mivel nincs HBO-m de nagy volt a csalodás ,maga a szereplők és a könyv adaptációja sem tetszett egyedül csak Erik és Pam karaktere jött be nekem .A főszereplő csajtól frászt kapok :)és Bill sem az igazi,nekem.A könyv alapján a kedvenc karakterem Erik :D Vajon miért...,igy a kedvencem a sorozatban a 4. rész mert abban jó sokat szerepel:))Köszi,hogy vagytok és fordítjátok a könyveket.

makipetra 2010.04.14. 20:37:42

Sziasztok!
Én kb 6 hónapja olvasom a könyvet. A könyveket imádom, szinte óránként jövök fel, hogy mikor van új fejezet(tiszta dilis vagyok:))Nekem a sorozat kellemes meglepetés volt mert hiába tér el a könyvtől így is izgalmas és lehengerlő. A filmben rettenetesen irritál Sookie,egyszerűen kiborító. A könyvben a karaktere jó, ugyan úgy mint Bill-é ( a filmben ő sem a kedvencem de még mindíg jobb mint Sookie). De persze nekem is a kedvencem Eric.Hát amiket az a pasi művel...:D De nagyon szeretem még Pam-et is, rettentő jó figura:)
Nem tudok eléggé hálás lenni, h fordítjátok a könyveket,tényleg csak annyit tudok mondani h köszönöm!!:)

Dorka0912 2010.04.15. 12:48:03

Sziasztok!

Én az első könyv után sokáig jegeltem a Sookie sorozatot-könyvet és filmet egyaránt. A lány karaktere a könyvben tetszik-de nekem zavaró, hogy Vadóc játssza.A harmadik könyv a kedvencem, illetve minden rész amiben Eric nagyobb szerepet kap. Erik, Pam és Quinn a kedvenc szereplőim-a filmben ők nagyon el vannak találva-bár Quinnre kíváncsi leszek.A sorozat nekem csalódás-egészen máshogy vannak benne a dolgok-inkább a könyvre szavazok.Ezért is vállalnék fordítást, ha gondoljátok-már nagyon érdekel a 7. könyv..

Tinsel 2010.04.15. 18:23:18

hella!

mindegyik könyv irtó jó, Eric - et szeressük a legeslegjobban, FIÍLM: meg Godric - ot,kár h meghót, meg a királynő is nagy arc. no meg Pam. ahhh igazából nem lehet választani. Sookie - t valamiért ki nem állhatom!!!!!!!!!!!!!!
KÖNYv: az egész úgy tökéletes, ahogy van, és millió köszönet a sok fáradozásért, amit véghez vittetek miattunk, lelkes olvasók iránt!
és azóta olvasom, mióta csak megtudtam, h van :D értelemszerűen :D

Tinsel 2010.04.15. 18:44:25

amúgy Sookie tól én is frászt kapok.

kicsi_lány19 2010.04.16. 14:08:44

én még a nyáron keztem el aztán a suli miatt abbahagytam aztán egy hlt alatt elolvastam a 4,5,6.részt. Odavagyok a könyvért! a sorozatot is láttam a neten...szuper az is de a könyv varázslatosabb! köszönet a forditásokért! minden nap benézek a folytatások miatt! :D

Dahlia 2010.04.16. 16:19:34

Ezt mér régen olvastam valahol a kommentek közt azóta is nagyon tetszik:A louisiana királynője is megmondta, Sookie vérében van valami: Ne igyá Eric, azzal változtatja marionettekké a batmaneket!

fangtazia 2010.04.18. 00:47:15

Hát én már nem is tudom h mikor kezdtem el olvasni,talán amikor valamelyik oldalon elkezdték fordítani az első könyvet.de a sorozatot akkor néztem először amikor még nem volt a hbo-n sem.nekem mindegyik könyv egyaránt tetszik mert mindig van benne valami amiért nem tudom letenni,ezért különösen kedvenc könyvem nincs ebben.A sorozattal kapcsolatban csak annyit mondanék h nem rossz bár a könyv sokkal jobb mert részletesebb,jobb a cselekmény leírás és a fantáziádra van bízva.Nem olvastam végig még egy könyvet sem eddig , de ez nagyon ott van a toppon,IMÁDOM!puszi mindenkinek

nimol92 2010.04.18. 10:38:21

Dahlia, küldtem neked e-mailt. Inkább írok ide is, hátha nem veszed észre a többi között.
nimol

fefi25 2010.04.19. 16:00:00

Ahogy olvastam a kommenteket feltűnt, hogy mindenki Eric-et favorizálja... Mégis hogy lehet egy ilyen öntelt és önző alak mindenki kedvence?
Én 1/2 éve olvasom a könyvet és természetesen Eric a kedvencemXD Egy arc...

FeanorB 2010.04.20. 20:33:32

hm..talán három hete kezdtem el olvasni, és annyira belebuzultam, hogy most fejeztem be a 9.részt, még szerencse, hogy nemsokára megjelenik a 10. is, azt hiszem májusban. Ide is eljutottam, letöltöttem a fordításokat, egész jók, bár szöveghelyességből még lehetne javítani rajtuk.
Mobilon olvastam őket, mint ebook, sokszor éjfélig nyomtam, mert nem bírtam letenni :)) Kedvenc? azt hiszem Sam, és talán Eric, Bill-t kezdtem ki nem állni, habár a 9.részben fordult a dolog...és Claudine-t is szeretem, bár nem akarok spoilerezni!
Szó mi szó, Eric baromi rejtélyes dolgokat tud művelni :)

FeanorB 2010.04.20. 20:36:18

ja, és a HBO-féle sorozat nekem csalódás volt, nem tudom, miért kellett annyira kiforgatni a könyvhöz képest, bár lehet hogy ez egy trend, hogy minél több csavart és marhaságot tenni bele?

cukoj 2010.04.21. 18:39:46

kedvencem hmmmm......???? talán eric:d igen igen őőőőő

Cristalline 2010.04.28. 16:00:55

Az én kedvenc részem a 4. kötet, és természetesen szintén Eric miatt.
Ha megengedtek néhány kritikát, akkor elmondom, hogy maga a történet nagyon érdekes, a karakterek nagyon jól meg vannak formálva, viszont egy dolog nem tetszik benne, a kivitélezése: hogy kicsit gagyinak tűnik nekem, azaz ponyva jellegű lett.
Viszont a magyar fordítása meglepett, pozitív irányba. Nem gondoltam volna, hogy ennyire jól fordítanak a rajongók.:):) Dicséret nektek!!! Néhol vannak még hiányosságok, de egyértelműen élvezhető és olvasható.:)
Ezzel szemben az évadok megfilmesítése is nagyon jól el van találva. Még úgy is, hogy nem könyvhű. Tetszik az, hogy több szálon és színtéren folynak az események. Tetszenek azok a kitalált szereplők, akik nem jelentek meg a könyvben, pl: Jessica. Kíváncsian várom a 3dik évadot megfilmesítve.:)

dudu1985 2010.04.30. 09:32:35

Sziasztok! Csak néhány napja találtam rá az oldalra, de nagyon boldoggá tettek a fordítások. Az első könyvet kb fél éve olvastam, és isteni volt, de nem volt időm sokat foglalkozni, most naponta egy részt elolvasok a könyvekből, így már alig várom a 8. többi fejezetét, mert kifogytam az olvasnivalóból. Igazából kedvencem nincs a könyvek között, mindegyik isteni. A véleményeket olvasva csodálkoztam, hogy senki sem említette Bubbát, személy szerint ő a kedvencem, igaz sajnos nem sokat szerepel, de nagyon szuper karakter. A sorozatokat is megnéztem eredeti nyelven, de még így sem ér fel a könyvek szinvonalához, és a karakterek is teljesen mások az én elképzeléseim alapján, így tényleg nem az igazi, de ha nem kötjük össze a könyveket és a filmet akkor nem rossz. A fordítóknak nagyon hálás vagyok, és kitartás nektek, nagyon jól csináljátok.

M@minti 2010.04.30. 14:10:56

@dudu1985: Igazad van, nem is értem, hogy Bubba hogy maradhatott ki, hiszen nekem is az egyik kedvencem, és nagyon sajnálom, hogy a filmbe nem tették be!
Ha van kedved, látogass el a fórumra:
www.freeforum.hu/trueblood

sedna 2010.05.02. 20:06:00

Sziasztok!

Kb. Három hete döntöttem úgy, hogy el kezdem nézni a sorozatot, mert kíváncsi voltam, milyen. Pár nap alatt megnéztem mindkét évadot. Nekem tetszett, ezért a neten is elkezdtem keresgélni, hogy mikor lesz a következő évad, ezen kívül a könyvek is érdekelte. Aztán kb másfél hete rátaláltam erre az oldal és igazán megtetszett. Aztán megláttam, hogy vannak olyan kedves emberek, akik lefordítják a könyveket és ezeket a fordításokat megosztják a nagyközönséggel, ennek megörültem, és gyorsan elolvastam az első öt könyvet, majd a 6-ost és ma fejeztem be a 7-est. Nagyon várom már a 8-ast, de csak akkor fogom elolvasni, ha már egészben fenn lesz. Mivel a filmet láttam először, ahhoz hasonlítottam a könyvet, egy kicsit össze voltam zavarodva az elején, de utána elolvastam a harmadikat és a többit is, és könyv személy szerint érdekes és tetszik. Szerintem az, hogy a film Godricot ábrázolta, mint Eric teremtőjét, sokkal érdekesebbé tette a történet, de remélem, hogy a film majd passzol a történetben legalább nagyrészt a könyvhöz, mert akkor elég ígéretes lesz.
Az én kedvenceim Eric és Pam. Furcsa, mert az elején Bill is tetszett, de utána megismertük Ericet, és osztom az egyik fórumozó véleményét, miszerint szeretjük az érzékeny-jó fej rosszfiúkat, mint ő. Azt, hogy melyik a kedvenc könyvem, nem tudom eldönteni, mert mindegyik nagyon tetszik, és nem igazán akarnám letenni a voksomat egyik mellé sem. Azt viszont elmondhatom, hogy az Erices részek a kedvenceim közé tartoznak.
Ja, és még egyszer köszönet a fordító-brigádnak a fordításért illetve a sok energia befektetésért, ja és persze azért, hogy rajtuk keresztül mi is olvashassuk a könyveket.
Hali

hajdubogi 2010.05.20. 21:11:50

Sziasztok!

Én úgy 2 hónapja olvasom a könyveket. Eddig mind a 7-et kiolvastam és mind nagyon tetszik. Ha választanom kell akkor valószínűleg a 6. könyv tetszik. A kedvenc szereplőm az Quinn. Nagyon tetszik ahogy megformálták a profilját.
A sorozat nekem nagy csalódás... Mivel olvastam a könyvet így tudom, hogy mi az amit eltorzítottak benne. Sztem a könyv sokkal jobban ki van dolgozva. Persze ha nem olcastam volna a könyvet akkor valószínűleg odáig lennék a sorozatért meg vissza. Az első évadot már letöltöttem és most fogom a másodikat is leszedni. Attól, hogy nem a legjobb a sztori elrendezése azért még szeretem nézni. Ja és akit még nagyon szeretek a könyvben az Claudine :D Imádom a kis tündérkét.

Asszem most hirtelen ennyi. Remélem tudtam segíteni én is.

Puszi mindenkinek. Bogi

hajdubogi 2010.05.20. 21:17:27

Sziasztok!

Én kb 2 hónapja olvasom a könyveket. Eddig a 7-et elolvastam de ha választanom kell akkor a 6.rész tetszik... amikor mwgismerkedik Quinnel :D Nekem ő a kedvenc szereplőm... :D ja és a másik nagy kedvenc az Claudine :D A tündér keresztanyus :D
A sorozat nekem nagy csalódás volt... a könyv olvasása után nem mondhatnám, hogy nem csalódtam. Sok embert kihagytak belőle... átírták... persze ha nem olvastam volna a könyvet akkor valószínűleg tetszene a sorozat jobban is... mert hát így is nézem és már le is töltöttem de ha hűebbek lennének a könyvhöz az sztem sokkal jobb lenne.

Üdv mindenkinek!
Bogi
süti beállítások módosítása