Figyelem!

2010.04.01. 23:05

Ezúton minden lelkes olvasótol elnézést kérek a késedelemért. Nincs értelme mentegetőzni, most nagyon elhavaznak a tanulni valók és nem volt időm fordítani, igen...enyém volt a 19. fejezet, az én hibámból maradt le mindenki a storyval, de Mamintinek hála megcsinálta nekem a végét. Így ahogy szerettem volna, még sikerült feltöltenem a fejezeteket mielőtt elutazok.

Szeretném megköszönni a fordítóknak a sok munkát, bár mint olvastam van akinek ez pihentető szórakozás...most lehet túloztam egy kicsit.No, mindegy.

Köszönöm Ági, amiért olyan gyorsan le tudod fordítani a fejezeteket, és rögtön el is küldöd nekem.

Köszönöm Maminti amiért átolvasod az egészet és lellenőrzöd, javítod a hibákat, és mindemellett még fordítasz is, ahogy az időd engedi.

Ahogy írta Maminti a kommentekben, igen neki kezdtek Ágiék a 7. könyv fordításának. Egy új társat, Csillát is köszöntjük a csapatban.Nem sokára olvashatjátok majd a fordítását a 7. könyvben.

Nah, befejeztem.

Üdv:Dahlia

A bejegyzés trackback címe:

https://dahlia.blog.hu/api/trackback/id/tr841888223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

florcigirl 2010.04.03. 19:48:42

Nem semmi, hogy már a 7. is készülőben van!

Körülbelül mikor teszed fel az első fejezetet?
süti beállítások módosítása